Fragt og levering
Hvornår får jeg et sporingsnummer?
Så snart din ordre sendes fra vores lager, vil du få et sporingsnummer i leveringsbekræftelsen.
Hvis varen, du har bestilt, ikke er tilgængelig fra vores lager i Sverige, vil din forsendelse blive sendt med Bring fra Haugesund, Norge. Da vi sender din pakke fra Norge, vil dine sporingsoplysninger først fungere, når forsendelsen ankommer til Danmark. Det betyder, at sporingen først opdateres, når din pakke er registreret på Brings terminal i Danmark.
Læs mere om, hvad du kan gøre, hvis du ikke får vist dit sporingsnummer hos PostNord/Bring HER
Hvad er leveringstiden?
Vores normale leveringstid er 4-6 hverdage fra afsendelse fra vores lager, dog kan der forekomme forsinkelser i forbindelse med store kampagner, diverse partinumre, lagerfejl og lignende.
Leveringsadresse
På din ordrebekræftelse vil leveringsadressen blive ændret afhængigt af, hvordan du har valgt at få pakken tilsendt. Hvis du har valgt en anden leveringsmetode end hjemmelevering, vil leveringsadressen blive opdateret til adressen på det valgte udleveringssted, mens dit navn forbliver uændret.
Der arbejdes på en løsning, så leveringsadressen også indeholder navnet på udleveringsstedet, men indtil videre er det sat op som beskrevet ovenfor.
Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?
Så modtager du et uafhentet pakkegebyr på kr. 100,-. Dette gebyr dækker vores pakning, håndtering og forsendelse af pakken samt PostNord/Brings håndtering af pakken.
BEMÆRK! Fra 1. november 2023 vil vi ikke længere sende e-mails til kunder vedrørende uafhentede pakker. Ved uafhentet pakke vil vi automatisk opkræve kunden 100 kr i gebyr for emballering, fragt, returporto og administration, når vi modtager pakken.
Uafhentede pakker anses ikke som en godkendt returnering, men hvis der er andre naturlige omstændigheder, der har ført til, at pakken er blevet returneret til os, er det vigtigt, at du som kunde sender en e-mail til kundeservice og skriver "ændring/annullering" som emne. Vores kundecenter vil være behjælpelig med at få ordnet, at pakken bliver sendt igen.
Hvis der er fejl fra PostNord/Bring, vil disse forsendelser ikke blive påvirket af denne ændring, men du vil blive kontaktet af vores kundecenter.
Hvad er fragtprisen?
Fragt til pakkeshop eller pakkeboks koster kr. 45,-
Gratis fragt til valgfri pakkeshop eller pakkeboks på ordre over 499,-
Hjemlevering koster kr. 69,-
Hvor leverer vi?
Vi leverer til hele Danmark undtagen Grønland og Færøerne.
Hent pakken på det valgte utleveringssted.
Du vil modtage en besked via sms og mail fra PostNord når pakken kan hentes.
Fragten er kr. 45,- til valgte pakkeshop.
Hjemlevering koster kr. 69,-.
Hvis du ikke henter din pakke bliver du opkrævet et gebyr på kr. 100,- for uafhentete pakke. Dette gebyrer dækker vores pakning, håndtering og sending af pakken samt PostNords håndtering af pakken.
MÆRK! ! Vi gør opmærksom på, at fri fragt kun gælder levering til pakkeshop eller pakkeboks. Ved hjemmelevering gælder egne priser uafhængigt af ordrens størrelse.
Hej! Hvad kan vi hjælpe dig med?
Vigtig information:
Vi beder dig om ikke at sende flere henvendelser om samme sag, hvis du allerede har sendt en henvendelse tidligere. Vi vil besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. -
Tak for forståelsen!
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Du er velkommen til at sende os en forespørgsel via kontaktformularen nedenfor, så hjælper vi dig gerne.
Telefonen er lukket pga ændret struktur hos kundeservice. Du kan kontakte os via vores kontaktskema eller chat
Åbningstid:
Mandag - Fredag kl. 07:30-15:30
Vores skønne kundeservicemedarbejder holder frokost kl. 11:30-12:30. Der besvares ikke henvendelser i dette tidsrum.
Kontaktskema:

Chat med os!
BEMÆRK!Vi beder dig have ordrenummeret og relevant information klar, når du chatter med os, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt. Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan besvare sager vedrørende reklamation, mangel på garn til strikkepakke, partinummer og prisgaranti på chatten. Ønsker du hjælp med dette, beder vi dig om at benytte vores kontaktskema. |
Vores chat er åben Mandag til Fredag
Kl. 09.00 til Kl. 11.15
og
Kl. 12.15 til Kl. 14.00